გაკვეთილის გეგმა
გაკვეთილის მთავარი თემა
|
ტექსტზე მუშაობა
|
სწავლების საფეხური
|
4 კლასი
|
მოსწავლეთა პროფილი
|
22 მოსწავლე
|
გაკვეთილის მნიშვნელობა/აქტუალურობა
|
მოსწავლე შეძლებს მოცემულ ტექსტზე დაყრდნობით შეასრულოს დავალებები.
|
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები
|
უცხ.დ.IV.5. მოსწავლეს შეუძლია ილუსტრირებული ტექსტების გაგება და მათში ინფორმაციის მოძიება.
· ტექსტში მოცემულ ინფორმაციაზე დაყრდნობით ასრულებს კონკრეტულ ქმედებას (მაგ. ავსებს ცხრილს/სქემას, ასრულებს ნახატს, პოულობსშესაბამის ილუსტრაციას და სხვა).
|
წინასწარი ცოდნა
|
მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს და გაიაზროს ტექსტი, ფლობს საჭირო ლექსიკურ ერთეულებს.
|
შეფასების საგანი და პროცედურები
|
ინდივიდუალური მუშაობა, წყვილებში და ჯგუფური მუშაობა. შეფასების რუბრიკა.
|
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები
|
წიგნი, სამუშაო რვეული, კალამი,დაფა,ცარცი, ბარათები
|
გაკვეთილის მსვლელობა
|
1 აქტივობა: წინარე ცოდნის გააქტიურება- მოსწავლე შეძლებს წაკითხული ტექსტის გახსენებას კითხვა პასუხით. (10 წთ)
2 აქტივობა: ჯგუფური მუშაობა - მოსწავლეებს ურიგდებათ ჯგუფებში ბარათები, რომელზეც მოცემულია სიტყვების განმარტებები და ილუსტრაციები და უკავშირებენ სიტყვებს. (15 წთ.)
3 აქტივობა: წყვილებში მუშაობა -მოსწავლეებს წყვილებში ეძლევათ ტექსტიდან ამონარიდი წინადადებები, სადაც გამოტოვებულია სიტყვები. მოსწავლეები წინადადებებში სვავენ გამოტოვებულ სიტყვებს და შემდეგ ადარებენ მათ ტექსტთან. (10 წთ)
4 აქტივობა: ინდივიდუალური მუშაობა- (5წთ) მასწავლებელი დაფაზე წერს ,, 3 რამ რაც ვიცოდი’’ , ,,2 რამ რაც გავიგე’’ და ,,1 რამ რაც გაუგებარია’’.მოსწავლეები ავსებენ ცხრილს.ამ აქტივობით შეფასდება,
5 აქტივობა: ინსტრუქციის მიცემა საშინაო დავალებაზე- 5 წუთი
მოსწავლეებმა შეასრულონ დამუშავებულ ლექსიკაზე დავალებები სამუშაო რვეულში.
|
ბელა
ბიტარიშვილი - გაკვეთილის გეგმა
Lesson;
Goldilocks and the three bears
Aims:
Main
aim:
• By the end of the
lessons students will be able to retell the story “Goldilocks and the three
bears”
Subsidiary aim:
• By the end of the lesson students will have spoken about the
story using the new vocabulary
Materials: internet
access, projector, laptop, worksheets
stage
aims:
|
Procedure
|
Materials
|
Interaction
|
Timing
|
Lead - in
|
T
gives the vocabulary so that the students will be able to understand the
story
|
|
T-
st
|
5
min
|
Activity 1
|
Watching video
|
|
Whole class
|
5
min
|
Activity 2
|
Students put the sentences in
order and write the numbers
|
Hand out
|
Group
work
|
5
|
Listening
the song
|
Students
listen to the song for the first time
|
Whole
class
|
5
|
|
While
listening
|
Students
listen to the song for the second time, while listening they fill missed word in the sentences
|
handout 2
|
Whole class
|
10
|
Post
listening
|
T prints
out the answers and they check their work
|
|
|
5
|
Post/product
|
Retell the
story by using pictures
|
|
st
|
10
|
No comments:
Post a Comment